Subject: P23119_Aindu_aiad | JJT projekteerimistingimuste taotlemine
From: "Ivo Vallas" <[email-masked]>
To: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
Cc: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jan 2024 14:35:18 +0200

Tere,

Oleme koostamas projekti „Aindu aiad“, tellijaks ODA OÜ.

Sellega seoses taotleme projekteerimistingimusi jalgratta- ja jalgtee
(JJT) projekteerimiseks.

Lahendusest

*	JJT algab katastriüksuse Aindu põld (71501:002:0484) mahasõidust
riigiteele ja kulgeb Aindu põld kinnistul.
*	JJT on ühendatud ka „Aindu“ parempoolse bussipeatusega.
*	JJT kulgeb paralleelselt riigitee nr 50 Viljandi tee’ga eramaal,
lahendusega oleme vältinud JJT sattumist maantee külgnevasse vaba ruumi.
*	Trassi kulgemisel on kavandatud ka kolm maastikualast elementi-
rohealad.
*	JJT suubub Jämejala tee (nr 24147) ristmikule. JJT on suunatud
ristmikul kohta kus on juba liiklussaarel allalastud äärekivi. Ristmikul
saab olema tegemist jalakäijatele tee ülekäigukohaga.
*	Projekteeritud JJT on jätkuks teisel pool Jämejala tee ristmikut
olevale Jämejala kergliiklusteele (nr 24830).
*	JJT on planeeritud jääda erakätesse kuid avalikuks kasutamiseks.

Skeem

Manuses

*	P23119_PP_TL-4-02-01_JJT_eskiis_240125.pdf

Lugupidamisega

Ivo Vallas

Projektijuht

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174b, 10917 Tallinn

Mob. +372 518 7116

 <https://www.reaalprojekt.ee/> https://www.reaalprojekt.ee/